ضریح عشق

... پنجره فولاد امام رضا(ع) برات کربلا میده

ضریح عشق

... پنجره فولاد امام رضا(ع) برات کربلا میده

یه گلایه!!!

راستش دیگه امانم بریده از رفتار ناصحیح بعضی آدمها ُ از بی جنبه بودن بعضی ها ُ از اینکه عادت دارن پشت سر مردم حرف بگن بدون اینکه به عواقب و آبرویی که دارن میریزن فکر کنن.

      یکی از بزرگان میگفت:  آدمهای خوب زیاد مورد تهمت قرار میگیرن    ُُُُُ ُ  تو یه جایی هم شنیده بودن که میگن مومن مواضع تهمت رو از خودش دور میکنه ُُ ُ   حالا موندم که تو این دنیا زندگی کنم یا سعی کنم مواضع تهمت رو دور کنم   

  تو این چند روز اخیر شاهد بی رفاقتی یا نارفاقتی چند تن از دوستانم بودم . این باعث شد تا چند روز به خودم برم و روحم رو قوی تر کنم و با روحیه بیشتر به جامعه برگردم حالا چه مجازی و چه واقعی .

می خواهم :

۱ - به افراد و افکارشون احترام بزارم ولی به اونها اعتماد نکنم.

۲ - رابطه ام رو با خدا بهتر و بهتر و خیلی بهتر کنم .

۳ - به آینده ام بیشتر از همه چیز امیدوار باشم .

۴ - خدا رو به معنای واقعی بالای سرم ببینم .

۵ - پسر خوبی باشم. با تمام معیار هایی که دارم و برای دیگران ملاک والگو باشم .(البته اگه خدا این ظرفیت رو بده )

    دوستان خوبم منو دعا کنید چرا که واقعا به دعاهایتان احتیاج دارم . و به من بنویسید که چطوری از این وضعیت با سلامت بیرون بیام .منتظر نظرات کارا و کارساز تمام دوستانم هستم .

  

 

با تشکر از برادر حاج مصطفی یک راوی دانشگاه که نوشته های شما کارسازاست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد